• سه شنبه ٣ مرداد ١٤٠٢-١٣:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧١٨٩
در گزارش محله گردی ناصر امانی مطرح شد؛ 8-164

مطالبات اهالی محله جوانمرد قصاب؛ از ساماندهی اتباع تا روشنایی و نظافت معابر

ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: روشنایی معابر، نظافت و رفت و روب، ساماندهی اتباع و جمع آوری دکل ها از درخواست های مردم محله جوانمرد قصاب بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورا ضمن ارائه گزارش از وضعیت محله جوانمرد قصاب در منطقه ۲۰ با بیان اینکه مقبره جوانمرد قصاب در این محله واقع شده است، گفت: در طول این ۲۰ ماه آقای شربیانی، عضو شورا بارها از منطقه بازدید داشته و جویای مشکلات و رفع آن بوده است.
وی با بیان اینکه هشت هزار و ۵۰۰ خانوار و ۳۰ هزار شهروند در این محله سکونت دارند؛ یادآور شد: خوشبختانه مردم در این محله از دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر تهران به خوبی یاد می کردند و در این دوره ۱۷ بوستان در منطقه احداث شده بود که رضایت شهروندان را به دنبال داشت.
امانی با تأکید بر اینکه باید برای نگهداری و روشنایی بوستان ها سرمایه گذاری صورت گیرد؛ تصریح کرد: چند نقطه فرسوده در محله وجود دارد که در این دوره از مدیریت شهری از طرح خارج و امکان نوسازی برای مردم فراهم شده است. اما مشکل این است که وزارت میراث فرهنگی، مجوز ساخت بیش از سه طبقه را نمی دهد، در دوره پنجم هیچ کاری انجام نشده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه از دوره قبلی مدیریت شهری، نوسازی مسجد قدیمی محله آغاز شده است؛ خاطرنشان کرد: هشت میلیارد تومان از سوی پیمانکار در سال ۹۷ هزینه شده اما قرار بوده زمینی به او تحویل داده شود که با توجه به اینکه ما این زمین را باغ تشخیص دادیم؛ پیمانکار با مشکل روبه رو شده است.
وی با اشاره به وجود یک زمین ورزشی در محله، گفت: یکی از درخواست های ساکنان محله جوانمرد قصاب این بود که زمین چمن این محله تجهیز و فضایی از آن به بازی کودکان اختصاص پیدا کند.
امانی به ساخت سوله بحران در محله و استفاده بانوان از این سوله به عنوان فضای ورزشی اشاره و تصریح کرد: در دوره پنجم هیچ کاری برای مردم انجام نشده و در دوره ششم اقداماتی انجام شده که امیدواریم تکمیل شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نظافت معابر مشکلاتی دارد که باید برطرف شود؛ گفت: یا مخازن زباله در این معابر وجود ندارد و یا مشکل دارد و شیرابه در محلات سرازیر می شود که انتظار می رود مشکلات در این بخش برطرف شود.
وی با اشاره به خرابی پله برقی ایستگاه مترو این محله، خاطرنشان کرد: حضور اتباع در این محله یکی از مشکلاتی است که در دیگر محلاتی که بازدید کردیم نیز وجود داشت.
امانی با بیان اینکه در برخی محلات با مشکل وجود دکل های برق و انسداد معابر روبه رو هستیم که در این محله نیز قابل مشاهده بود؛ تأکید کرد: روشنایی معابر، نظافت و رفت و روب، ساماندهی اتباع و جمع آوری دکل ها از درخواست های مردم محله جوانمرد قصاب بود که باید مورد توجه قرار بگیرد.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: